Thursday, July 4, 2013

Majlis Konvokesyen Psa ke-15 - Cerita Dc

Bismillahirahmaniraheem,

Alhamdulillah, syukran jazilan buat keluarga,pensyarah dan yang diraikan sahabat-sahabat sekalian khususnya DKE6A amnya buat semua yang berkonvokesyen. Setinggi-tinggi kesyukuran kita panjatkan ke hadrat Ilahi.Moga Dia selalu cinta kita! InshaAllah. 

Tak lupa buat sahabat-sahabat yang sudi datang pada majlis konvokesyen Dc.Tak kurang juga yang ucapkan melalui mesej pesanan ringkas.Dc hargainya. Terima kasih!

Mungkin,mama dan abah tak dapat baca apa yang Dc coretkan disini.Tetapi biar satu dunia tahu bahawa Dc amat cintai mereka keranaNya!Kerana mereka Dc ada dunia ini.Alhamdulillah,

Walau abah sakit,abah sanggup berpanas melihat Dc berjubah dan bertopi.Apabila melihat raut wajah tuanya aku cuba tersenyum sedangkan aku cuba menahan tangis.

Paling tidak disangka,aku ditemuramah oleh dj Selangor.Fm,dia tanyakan aku bagaimana belajar dan sebagainya,seterusnya mama.Walau mama ungkapkan sedikit namun aku seronok pabila keluar terus ke corong radio "Saya bangga dengan dia". Abah pula diusik dj,"anakdah habis belajar ni,nak bagi kahwin ke apa?".Abah jawab comel "belajar lagilah,belum nak kahwin lagi". Aku,mama dan dj tersebut ketawa kecil.

Oh rupanya dj itu sangat kenal abah,katanya sebelum ni selalu nampak di Masjid Angkasapuri,RTM.Sekarang jarang nampak dah,tak tahu pula sakit.Alhamdulillah Allah temukan mereka.

Terima kasih Allah! Dalam kegembiraan aku,aku tersenyum lalu menangis,menangis bukan kerna sedih.Tetapi rasa syukurku semakin bertambah.Ditambah lagi dengan sahabat-sahabat yang sangat nakal!Rajin melayan telatahku dan sakitku didalam kelas.Allahuakhbar.Jujur Allah,aku cintai sahabatku kerna Kamu! :D 

Nah gambar! 

Angah dan Naza , keluarga JPKK Dc,


Adeeba, sayangku! hehe


Dua family,Ainur Farhana dan juga Dc,aku menganggap mereka seperti adik beradikku!


Ya dan ini cinta hati saya! :D (DKE1A-DKE6A)

Macam dalam studio tak? haha sebenarnya tidak :D


sekali lagi,shoot ala-ala studio katanya! haha. dirumah ja ni, tak dak duit nak p studio :D 


Tak sangka Dc dah tua, hahaha! 

IkaDekchik
Cheras,

No comments:

Post a Comment