Sunday, August 9, 2009

:.Mengarut je.:

Assalamualaikum wbt
Alhamdulillah sekali lagi dipanjatkan ke hadrat Ilahi atas keizinan masa untuk menekan-nekan keyboard ini setelah lama tidak ku tekan-tekan!hihi :)
Sebenarnya,ade banyak ingin dikongsikan..tetapi disebabkan kebizian dengan assignment2 yang bertimbun..jadi amek mase kejap je saje suke-suki taip nie dan pastinya tujuan utama untuk mengelakkan daripada kutukan-kutukan mereka. (siapakah mereka?hihi).
Yang menjadi isu di cbox adalah "berhabuknya rumah ni,bersawangnya!nak sapu jap".. oke3 xhabuk da ek..harap2 xde da yang batuk2 masuk uma nie..hehe.
cukup Ika cukup...ASSIGNMENT!!!!
erm erm..setakat ni alhamdulillah belaja ok..cume rindu dengan D200!!!da lame xpegang!da lame xhasilkan keje2 kreatif..xpe Ika sabar..Lecturer Ika pun ok je sume..Pernah Lecturer tanya Ika.."Saya nak kamu baut perbezaan antara sekolah dengan Politeknik yang sekarang awak belajar"..Cuba terangkan..
Maka dengan itu,Ika berdiri tanpa was-was..Walhal otak kat fikiran tengah melayang..xtau gi mane..Justeru tanpa ragu-ragu dan sangsi..Ika berdiri dihadapan dan beraksi seperti seorang lecturer.(haha).Siapa suruh lecturer tanya ika..Ika kan pemalu...wakaka.
ehh sudah..ika sudah..ASSIGNMENT MENANTI!..STop!!
wassalam.

No comments:

Post a Comment