Tuesday, March 3, 2009

:.ALLAH SELAMATKAN KAMU.:


Ku Mulakan Bicara bisu ini dengan lafaz
Bissmillahirahmaniraheem

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh


Buat Yang Teristimewa : Kak Bieha & Kak Ucu =)

Pada 3.3.2009 dan 4.3.2009 ini genaplah 19 tahun umur akak²ku sekalian iaitu insan bernama Andi Nabihah(3/3/90) dan Ikmal Rusyda(4/3/90).Adik ucapkan semoga panjang umur,dimurahkan rezeki dan ukhuwwah ini kekal hingga ke JannahNya.InsyaAllah.Dikesempatan ini jugak adik nak cakap yang adik sayangkan kamu berdua.Walaupun adik tidak tahu sama ada kak bieha sedar atau tidak atas kewujudan blog ini.Tetapi biarlah adik ucapkan..



SeLaMat HaRi LaHir SaYanG..


Ukhuwwah itu unik di hati,
walaupun bersendirian pasti ia menemani,
setiap yang manis mampu dikenangi,
walaupun tiada di mata kini,
ia hadir bila di rindu kerana asalnya ia


KEKAL DI HATI



akak akakku...


Kelebihan bukanlah suatu kemuliaan manakala kekurangan bukanlah suatu kedaifan.Ia bergantung kepada semangat yang tak pernah mengalah.
Minda kosong tak beerti bodoh,hati yang hitam boleh digilap dengan iman,ilmu terdapat selautan tetapi usaha itu penting untuk mencapai cita-cita dunia dan akhirat.
Ketahuilah setitis airmata ibu lebih bermakna daripada selautan airmata kekasih.Oleh itu sayangilah ibu melebihi segala-galanya.

kata-kata ini ada orang pernah bagi dekat adik sempena hari lahir adik yang adik ingat sampai bila-bila.Jadi adik kongsikan sedikit kata-kata ini untuk akak.Harap mendapat manfaat daripadanya.Kak Bieha dan Kak Ucu,sambutlah hari lahir.Nanti adik boleh datang rumah dengan mama.Akak beli kek..huahahua..adik teringinnnnnn nak makan kekkkkkk =)

No comments:

Post a Comment